Studiuj z nami na kierunku Biologia!

Biochemia z biologią molekularną – zrozumiesz molekularne podstawy życia!

Biochemik bada substancje chemiczne występujące w wirusach, bakteriach, grzybach, roślinach i zwierzętach oraz wyjaśnia istotę procesów chemicznych zachodzących w organizmach żywych. Dzięki temumożemy zrozumieć genezę chorób, to w jaki sposób dziedziczymy oraz jak przebiegają procesy ewolucyjne. Biochemia jest również nauką o dużym znaczeniu praktycznym. Dzięki zdobyczom biochemii tworzymy bezpieczne leki syntetyczne, wspieramy rolnictwo i przemysł, a kryminalistyka dysponuje nowoczesnymi narzędziami w wyjaśnianiu przyczyn i poszukiwaniu sprawców przestępstw. Jeśli nie jesteś pewny co chciałbyś studiować, a pasjonuje Cię zarówno biologia, jak i chemia, oraz ich praktyczne zastosowanie, biochemia z biologią molekularną jest dla ciebie idealnym wyborem. Studia na kierunku Biologia opierają się na eksperymentach, więc Twoja ciekawość, kreatywność, dokładność i wytrwałość są wyjątkowo cenione.

Biochemia to unikalna specjalność studiów w naszej części Polski – studia z biochemii prowadzone są wyłącznie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Możesz więc uzyskać wysoką jakość kształcenia blisko domu, a w przyszłości możliwość kontynuowania studiów na drugim stopniu na specjalności biologia molekularna lub innej, zgodnej z Twoimi zainteresowaniami.

Na specjalności biochemia z biologią molekularną:

• Nauczysz siępracować w laboratorium zgodnie z zasadami Good LaboratoryPractice.

• Zdobędziesz praktyczne umiejętności obsługi zaawansowanej aparatury laboratoryjnej dzięki opiece doświadczonych naukowców oraz dużej liczbie zajęć praktycznych.

• Dowiesz się, że każdy wielki eksperyment, jak wielkie dzieło sztuki, zaczyna się od …studiowania biochemii z biologią molekularną.

Dowiedz się o nas więcej:

Aktualności

Data dodania